PROTOKOLL ÅRSMØTE FOR GLÅMHAUGEN HYTTEVEL LØRDAG 25.FEBRUAR 2012 KL 17.00
Fremmøtte hytte/tomteeiere; 16 av ca 70.
Valg av møteleder : Harald Sverdrup Underskrift av protokoll : Baard Aas og Hilde Storkaas
Sak 1: Godkjenning av innkallingen
Vedtak: Godkjent
Sak 2: Styrets beretning Styrets beretning legges frem i møtet
Vedtak: Godkjent
Sak 3: Årsregnskapet Årsregnskapet vedlegges innkallingen
Vedtak: Godkjent
Sak 4: Valg Følgende funksjoner er på valg: revisor, valgkomite og aktivitetskomite Styrets innstilling: Revisor : Ole Fredrik Vego (gjenvalg) Valgkomite: Bjørn Brubak (gjenvalg) Arild Finstad (gjenvalg) Aktivitetskomite: Marianne Høsflot (gjenvalg)
Vedtak: Revisor: Ole Fredrik Vego Valgkomite: Bjørn Brubak og Arild Finstad Aktivitetskomite: Marianne Høsflot
Sak 5: Fastsettelse av kontingent og tidspunkt for årsmøte neste år
Kontingent for 2012 settes til kr 200,- Årsmøtet for 2013 avholdes helgen mellom uke 8 og uke 9.
Sak 6: Eventuelt · Varsling fra utbyggere vedrørende nye vei strekninger i området kanaliseres i dag til vel-styret. Styrets leder stilte årsmøtet spørsmål om dette er en praksis som velets medlemmer er komfortable med. Dette ble godkjent forutsatt at varslet utbygging skjer innenfor reguleringsplan. Oppdatering /informasjon legges ut på Glamhaugen.no
· Hva skjer med forslaget vedrørende økning av lovlig inngjerdingsareal (fra 200m2 til 400m2)? o Dette kunne ingen svare på konkret, men styret sjekker og legger ut info-link på Glamhaugen.no
· Ulovlige strømgjerder: Ikke alle typer strømgjerder kan benyttes uten tilsyn. o Hytteeiere må selv undersøke hos kommunen om hva slags gjerder som er lovlig. Det er viktig å forhindre at dyr vikler seg inn i /blir ”fanget”- og som følge må avlives.
· Grunneierne vil fra neste år av bli invitert til å delta på årsmøtet.
· Det er et ønske at styret jobber for å få til en ny løypetrase mellom Gamlesetra og Kyrakampen. Her er det forbindelse om sommeren men ikke vinterstid.
· Påskeskirenn: Det var god stemning for et påskeskirenn, og langfredag er foretrukket (for å unngå kollisjoner med andre arrangement påskeaften).
Møtet ble avsluttet ca kl 18.15
Baard Aas /s/ Hilde Storkaas /s/
Husk innbetaling av kontingent kr 200,- til konto nr 1503 14 68466 innen 30.april (jfr.vedtektene). Merkes med navn og hytteadresse.
Følg med på www.glamhaugen.no hvor det vil bli lagt ut referat fra styremøter og eventuelt andre saker av interesse.
|
Årsmøter >